nyinflyttade!

Tjaae!

Då har jag och Alexandra flyttat till Marika och det går bara bra förrutom att jag är förkyld som ett svin. Jag hostade och låg vaken till 5 inatt.. O.o Ganska drygt! Så vart ingen skola idag. Jag drack upp en halv hostmedicin flaska, åt två vitlöks klyftor och tvingade i alexandra en skiva, haha. Åt upp en halv baufucin tablett ask och massa halstabletter. Men inget verkade ju hjälpa. nu vill jag fan bli frisk.
Jag och alexandra håller sams och så hoppas det kan fortsätta så. Vi är ju iaf King på att laga mat. brukar oftast sluta med att alexandra får diska ;O haha, inte bra. Idag så vaknade ja av att alexandra o Madde stog framför mig o började skratta, haha , dom hade kommit från skolan. Man va ju lite snygg när man sov i soffan. Så vart det ut och fota pållarna, bilduppg. Sen har ja faaeeen bara slappatt.. ;D
I stockholm drar jag, alexandra och Jutt till sthlm, blir där ifrån Lördag till Söndag, ska köpa massa grejooor, ska bli rätt nice ;D
pusspåalexandraförhonärfaenbest<3   



Kommentarer
Postat av: thillde så klart (;
2008-12-01 @ 23:49:52 URL: http://thilldej.blogg.se/

va har ni flyttat ? vart ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0