Keep on burning

Den här helgen har vart jävligt soft faktiskt. Jag och madde och alexandra tog ju helg  i freedags, åkte hem till madde, ´beställde pizza, och tog det lugnt. Sedan åkte vi ut till hästarna och red en sväng på Frodo,Odinn och Nattis.
På kvällen drog vi hem till Fredrik, där var Andreas och Mickis med.

Lördag
en kupolen dag, jag köpte lösnaglar, som jag får damp på ganska mycket. känner mej väldigt orörlig. Hem och färgade håret på alexandra, sen drog vi och var med min kära kusin och hans kompisar mitt ute i skogen,  men det är ju lugnt.

  På kvällen hade jag och alexandra psyk. Skrattanfall gång på gång. "Keep on burning, this is akon. " sean paul"
 haha ni måste fatta otroligt mycket, vilket jag tror ni inte gör :-) och den kom bakifrån...vi hade ingen chans. haha ^^

Söndag är alltid söndag, hur kul eller tråkigt man än har..
Drog ut till hästarna, red kanppt 10  min på mellis bara skritt. hon känndes fin iallafall. Imorgon klockan 9 är det besiktning igen på ATG.

Jag hoppas på gud att hon går igenom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0