första gången suger.

Alexandra sov hos mig och vi kollade på film med en idiot låt i början, vi käkade chips,dipp o drack cola, PFFF. 
 vi drog till skolan vid 12 tiden,vi hämtade papper för vårasn bilduppg, käkade, tjockisarna själva och tog bussen till älven och fotade. Sedan vare tillbaka till skolan, fetttt sköön dag så imorgon måste jag verkligen orka upp till skolan, sista dagen också sen vare äntligen heeeeelg. Och jag och alexandra har svurit på våran vänskap att gå till skolan i tid hela nästa vecka, haha det återstår ju att se om vi kan hålla det :) Jag har städat som fan hemma idag också. ursch :P

Och nyss vart det en vända ut och springa, i 45 min. Jag har insett att jag har dålig kondition, men shit nu äre extremt, så blir att börja träna! kommer säkert ha träningsverk imorgon, mötte ett rådjur också mitt i allt.
kanske man ska ta ett bad och försöka somna i tid ikväll?






Kommentarer
Postat av: thillde så klart (;
2008-12-01 @ 23:50:21 URL: http://thilldej.blogg.se/

Kanon läcker bild MaliN!

Postat av: thillde
2008-12-05 @ 13:02:04 URL: http://thilldej.blogg.se/

du kommer bli nästa Malin bayard ;) måste se dig rida någon gång gumman :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0