Torsdag 18 dec

Nu äre lov! hur skönt är inte det då? Jag och alexandra åkte till skolan vid 3 idag och lämnade tillbaka kameran till fotografiska bilden, och lämnade sista uppgifterna till datakunskapen! Igår gjorde vi prov i exel, va ju egentligen skit enkelt. Så ett ig är borta. och nu under jul ska turism ig:T bort. Ska försöka plugga rätt mkt på det. men fixar det nog med lite tid nedlagt.

Imorgon blir det hagafesten om jag mår bättre. Jag åt mat idag, så skulle jag o alexandra sticka iväg till skolan, sen stan, där fikade vi, då fick jag världens cp grej. Jag fick feber och vart lite yr o så. Och ont i halsen. Så har vilat nu sen vi kom hem, halv sovit, sen kom brorsan med alvedon. tur det. känns iaf lite bättre nu.

På lördag blire handla julklapparna klart. Och jag ska köpa mej ett par nya skor. imorgon blire att gå till kupolen och köpa en klänning jag ska ha till hagafesten :) Och, ja jag har bestämt vart jag vill tatuera mig, på revbenen.  eller så hade ja velat tatuera mig som angelina jolie, as snyggt, men lite för wannabe.
Jag behöver klippa mej också.. ja herregud, jag skulle behöva typ 10 000 kr att köpa grejer till mig själv bara, haha.
Och min ponny verkar väldigt frisk av sig. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0