Torsdag 11 dec

RAAAP. och där va donken slut, haha, pappa köpte nyss hem det, fyfan va gott de va ;P

Idag har jag iallafall först varit i skolan, rätt skön dag. Men lång. Efter skolan mötte jag julia på kupolen och vi skulle gå och köpa julklappar, men  vart det några? nej. för mina föräldrar kunde ju inte komma med några pengar. men shit the same, jag o julia hade iaf askul :) Vart fika på donken också, haha. Och hoppas jag får plattången i julklapp, eller vet ju redan att ja kommer få den, men vill ha den nu nu nu. Snyggaste ever! Ånga och typ vårdar håret. 

Efter kupolen hämtade jerry oss och ja hängde med julia hem till hon, och så vart de lite tv o allmänt snack ;D
Sen tog jag en promenad hem , va faktiskt as skönt. Imorgon var det sista dagen då, ska bli så sköönt med helg alltså.





Kommentarer
Postat av: tant siv
2008-12-11 @ 22:41:25

pengar till julklappar ??? jobb på donken

Postat av: thillde
2008-12-12 @ 17:41:39 URL: http://thilldej.blogg.se/

ska du skaffa jobb på donken ?

aa fyfan va gott det är .. kommer aldrig sluta äta de ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0