Tisdag 9 december

Jahapp, ännu en avklarad dag i skolan med att komma i tid och gå på alla lektioner. Jag försöker, det går bra nu. Men jag vill ju så gärna in på livsmedel i jutts klass för att jag känner att jag hinner inte ta igen alla dessa ig:n och samtidigt hänga med på alla vanliga lektioner. men blir kanske att reducera några lektioner om jag ska gå kvar på handel. För jag fixar det aldrig annars. 

Har inte ridit mellis på några dagar så blir att ta en sväng imorgon, hon hade ju fått en rejäl spark på bakbenet och va öm igår så struntade i att ta ut henne då  på en vanlig lugn skritt tur. Men va ingenting idag. Dom har ju brodd på sig nu så måste gjort jeavlans ont, och btw har hon tappat en sko på det benet. Bra jobbat snutt. så måste ringa hovis snart. Kan du inte bara å igenom den där j*vla besiktningen snart? tycker synd om dej när du står där och tittar med dina kloka blåa ögon.
Ikv vart det ju sista avsnittet av dh. Fan, det börjar inte förrens i vår igen.
Jag vill ha sommar, då ska det ha löst sej med pållarna, jag o julia har våra älsklingsponnier hos mami,  och ska rida och bada och grilla och galoppera på sandvägen vid sjön. oh massa tävlingar o sånt.




Och tills i sommar ska jag o alexandra ha hittat our Dreamguys efter alla dessa petiga år! men hellre är man väl noga än och ta vem som helst liks :) ? men vet, vi är lite ivan. eller ja kanske ska nämna mej själv mest. haha.

Nu orkar jag inte skriva mer.




Kommentarer
Postat av: Alexandra
2008-12-09 @ 23:40:54 URL: http://allllexandras.blogg.se/

haha :) ja tills i sommar tycker jag att vi BÖÖÖR ha skaffat oss killar, annars får vi nog söka hjälp av någon .. men nu tycker jag att vi lägger oss och sover, om vi ska fortsätta å denna vecka lika bra som vi började den ;)

Postat av: thillde
2008-12-10 @ 13:11:14 URL: http://thilldej.blogg.se/

Malin kan du hjälpa mig med det du har nere pusspåer på din jag vill cokså ha skit läckert ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0