Söndagsfan..

söndagar kommer alltid att vara söndagar även om det är skola dagen efter eller ej..

Vaknade vid halv 1. Så tog vi bussen ut till stallet. Och red en sväng, gick bra, bara att vi hade lite hästar som va hyper. Caramell vart livrädd för två hästar i en hage och tänkte dra hem med mig, men fick tag i henne typ på en gång, så hon misslyckades. vi red till alexandras mammas jobb. vi va ute i typ 30 min bara. Och jag skulle ta en liten galopp på hemvägen, tror ni inte mellis bara börjar bocka och sparka bakut, haha hon är så roliiig :)
Nu sitter jag här hemma framför nya datorn. Om en vecka ska jag o far köpa färg till mitt rum, ska målas grått. Och kanske typ röd en vägg. får se :)


Kommentarer
Postat av: Elin
2008-12-29 @ 23:38:22 URL: http://ordblind.devote.se

Åh vad kul att det börjar gå bra med caramell nu! :D måste få träffa henne någon gång, när ni har kommit igång :)

Postat av: thillde
2009-01-01 @ 22:19:57 URL: http://thilldej.blogg.se/

Lugnt =) tack hur va ditt nyår då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0