Måndag 9/12

Haappp, så nu satsar jag mot Livsmedel istället för att gå om, jag hoppas verkligen det går att fixa, vafan ett år tebax kan jag gå, men en sak är säker, handel går jag inte om ! det är då så säkert som det kan bli. Iallafall har denna skoldag , eller iofs hela dagen har varit ruskigt skön (: haha roligast idag var ju i kiosken när han började prata med mej o alexandra och vi fattade inte ett skit? men svara typ aaa, haha aa. hela tiden, han borde ju tro vi är helt körda, men det är ju lugnt.

Efter skolan så kom pappa och hämtade mig, så åkte vi till stan och mötte mamma, vi fikade och pratade llite om allt med hästarna,skolan,kompisar. Jaa pappa vill ju att vi lämnar tillbaka mellis eftersom jag inte fixar skolan och mamma förstår att jag inte vill gå vidare utan hästarna. Jag själv vet ju inte alls vad jag vill längre. Om caramell är hel vill jag såklart ha hon, men vet att jag inte får köpa en häst som är hundra procentigt hel för så mycket pengar. Krotoj står också med i mitt bakhuvud om det med hästköp åter igen. men nu ska jag först se vad som blir av det här innan jag gör något mer.  Aja, efter vi fikat så bar det av till Tällberg , christer och madde hämtade mig på stan. "Christer med röda öron" va ju lite kul.
Och roligaste ridturen på länge!! Jag red Luggan, Madde, Rajzna och tina Freyja, fan vad vi rejsade i snön:D så jäävla kul! det behövdes verkligen :)

jag gillar inte att det är sista avsnittet av desperate housewifes imorgon :(
Nu ska jag snart sova.



Kommentarer
Postat av: Elin HS
2008-12-09 @ 15:20:20 URL: http://ordblind.devote.se

Hoppas de löser sig allting :)

Postat av: Lisa
2008-12-09 @ 15:31:18 URL: http://picturesofme.blogg.se/

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0