Måndag 15 dec

Okej okej. nu var det ett par dagar sedan jag bloggade så kanske är dax nu igen då.

I fredags efter skolan åkte jag iaf upp till Tällberg. När jag kom dit somnade alla typ direkt, haha helt slut efter veckan, på morgonen vaknade jag astidigt först för att en viss person, christer, kom in i mitt rum när jag drömde och jag ropade typ akta sebrorna, jag drömde en asäcklig dröm. Sen klev jag upp vi 9, kaffe med Madde, ^^
Sen gav vi pållarna käk, gjorde iorning Bella, Luggan och Freyjsan. Och körde släde med dom, va fan fett kul haha! när vi kom tillbaka så höll jag på att fryyyyysa ihjäl, så jag sprang in och värmde mej, sen gjorde madde iorning Jänta så skjutsa dom mej till tåget med hon, nej alla glodde inte, det är ju värsta gamla tiden igen där det inte finns bilar. men det va ju lite skoj. Ante hämtade mej vid tåget, gash va ja älskar han. O.o  ställer alltid upp. vänta bara tills ja får körkort och bil, ska skjutsa han överallt!
När jag kom hem så fiixxxa ja mej lite, sen drog jag hem till Sebastian, och kolla på film och så, ^^
sen tog ja bussen till stan och ut till alexandra i barkargärdet för hon va ensam dääär.
Och jag badade mittt i nattten ;O

Igår va jag hemma hos sebastiiian igen och sen åkte ja hem och så somna jag med alexandrra.
Idag vare som sagt möte, nej jag fick inte gå livsmedel ska gå klart dom här jävla knappt 2 åren som är kvar och nu jävlar. jag måste pluggggga. sshiiit asso, nyss plugga jag oh, eller erhm. Batttte hjälpte mej såklart (: så nu har jag i stort sett fixat datakunskap:D



Kommentarer
Postat av: Anonym
2008-12-17 @ 10:42:07

Jag tror du fixar plugget Malin du verkar ha bestämt dig å håll fast vid det nu ha det bra / Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0