måndaag,

Igår åkte jag ner på kupolen och skulle köpa kläderna jag lagt undan på sister&Brothers, men dom hängde ju inte kvar, så fick köpa en storlek större, men funkade bra ändå. Pappa var med och köpte dom medans jag kutade iväg för att åka med Julia och hennes morfar utanför, skulle följa med till Katitzi. Innan vi åkte vidare svängde vi in och köpte med donken, gottans. På kvällen åkte jag och alexandra och hyrde film och hon sov kvar hos mej också. så vi har käkat och nyss duschade jag och hon är hemma hos sig.

Jag vill nog ha caramell i lerbäcken nästa vinter om det finns plats. men beror på om jag skaffat jobb tills dess & fixat körkortet. Skulle vara skönt med ridhus och så, eftersom jag kommer säkert vara i stort behov av det. Och så blir väl mellis glad om hon får en box maybe och det blir lite mindre långt till stallet.
Imonn vare nyår och det börjas hemma hos mig :)






Kommentarer
Postat av: sivan
2008-12-30 @ 16:29:29

ja, det var snyggt

Postat av: alexandra
2008-12-30 @ 19:48:40 URL: http://allllexandras.blogg.se/

så jävla snyggggggggggggt

Postat av: thillde
2009-01-01 @ 22:09:46 URL: http://thilldej.blogg.se/

snygga kläder malin =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0