Helgen 28-30 Nov- 08

Fredagen
Vart hemma från skolan idag igen, va inte riktigt frisk än, så sov som fan. Jag skulle dragit o vart med gurra men blev inte riktigt så, alexander min kusse kom hit och vi lurade han med massa, haha att man fick lov att be i det här huset så vi hade tänt ljus och massa, va askul, sen började frysen ticka och då sa vi att andarna va arga för vi inte bett då skrämmde jag nästan ihjäl han, ja började skrika så han ramlade ur soffan haha ! ^^

Lördag
Upp klockan nio, duscha fort som faen, sen kom farsan och hämtade mig och alexandra, vi åkte hem till var o en. Hämtade lite grejor o åt mat, sen ner till tåget till tio i tolv. Resan gick braa och när vi kom fram så bar det av mot globen , haha i tunnelbanan:
-Jag vill ha en biljett till globen
- Men annars kan ni gå dit, för det tar 4 minuter istället för att betala 24 kr?
haha :D Så  vi gick o vi hittade ;D
Shiit smockat med folk inne på mässan, helt sjukt. men det va ju lite bra =) haha.
Jag köpte med mig:
- shabrak
- senskydd (fram och bak)
- dramasker
- huva
- Boots
- transportskydd
- snyggaste pannbandet

Sen drog vi in på showen jag,julia,Madde,david,Lollo,alexandra ;D Den va faktiskt rätt häftig o se :) sen bare av hem, Louise och David krockade ju självklart med en. haha men det är deras tur :/
Jag, Alexandra o Jutt åkte hem till min Farmor och Stig, åt lite, skratta i typ en timme som vanligt och somnade.

Söndag
Gick rätt fort hem med, åkte hem vid kvart i tio, när vi va hemma drog jag och alexandra och köpte chips och hårfärg, (slingor). Vi kom överrens att vi har fan stått ut med vårat löfte att låta håret vila i ett par månader som brunetter och det har vi fan hållt. herregud orka vänta nåra veckor till :) Är redan tarv på att lägga i mer slingor, men seriöst mitt hår kommer gå av, haha. jag måste köpa massa hårinpackningar o klippa mig. Men jag ska fan ha massssa slingor i till slut :) Gillart.
 Är fan rätt sugen på hårförlängning... men vafan ge mej pengar någon tack?.




Kommentarer
Postat av: thillde
2008-12-04 @ 23:52:10 URL: http://thilldej.blogg.se/

haha ramlade ur soffan xD Malin va hemsk du är :P <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0