Fredag 26/12

Torsdag
Julia och hennes föräldrar kom och hämtade mig vid halv 12 på förmiddagen, vi begedde oss hem till henne och vi drog ut och red, jag red valle och hon chatte. förstår inte hur fan hon sitter kvar på honom (chatte), han stegrar och har sig för han är så pigg, haha :) Valle va ju en ängel men pigg han med. vi höll på och frysa ihjäl också. sen när vi kom hem åt vi mat , sedan fick vi ryck och vart typ as sugna på godis, så hennes pappa körde oss till rätt pris och vi köpte chips,dipp, dricka, godis. haha sedan när vi kom hem kollade vi på film . somnade vid ett kanske.

fredag
Vaknade upp hos Julia, sov hos henne ju, först åt vi frukost sedan gick vi ut till hästarna och jag kollade när hon tränade dressyr med Chatte. hon tyckte det gick skitdåligt men jag tyckte dte såg bra ut iaf. haha :) sen skjutsade hennes föräldrar hem mig och Idag skulle jag och alexandra bege oss till Falun och Kupolen, vi hann vara inne i falun i typ en halvtimme sen stängde det, sega vi var alltså. Var inne i nya skobutiken, shiit vad skor dom har. Men hittade ingenting jag ville ha så, haha. Vi åkte till falun och OJ vad dom hade öppet till åtta. nix pix. så vi köpte donken iaf, sen åkte vi hem och jag följde med alexandra, orkade verkligen INTE gå från busshållsplatsen hem, haha asdrygt.

Så kom Pappa,Jocke och Matte och hämtade mig sedan hemme hos henne. På kvällen hade vi lite mys och spelade kort, drack irish coffe, whiskey för matte och en hel del öl vart det för jockes del. Vi spelade sjuan, plump och lite poker, det va nice :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0