20 december

Igår var det Hagafesten . Det va inte så roligt dock. Men iaf, så var alexandra och Sandra här först , sen drog vi ner till bussen som vi självklart missade, så min far kom och hämtade och skjutsade ner oss dit. Och där kom Mickis, Ronja,Anna. Såå hade vi lite damp allihopa först för att vi var så tidiga, alla kom ju senare. Men men. kvällen rullade på och jag och alexandra var dom största shiven o allting ever. haha ^^
Sen åkte vi hem med bussen, och ja det va pisskallt ute. Min hals blir iaf bättre och bättre :)

Imorse åkte jag ut till Mellis, hon va glad, och jag med. Men alexandra o Natali vettefan om dom va så glada, men men (:
Måste det vara så blött ute så asfalten är framme? kan ju inte springa ngnstans, vi fick nöja oss med en halvtimmes skritt tur idag.






Kommentarer
Postat av: Anonym
2008-12-21 @ 15:22:12

Alltså du är ju så riktigt riktigt snygg. Synd man inte va på den Hagafesten då hade jag kunnat gjort din kväll rolig. Om du hade velat så klart. ;) Kram

Postat av: thillde
2008-12-22 @ 18:23:17 URL: http://thilldej.blogg.se/

kanon fina bilder på er tjejer :) har sandra blogg ?

Postat av: alexandra
2008-12-23 @ 14:19:09 URL: http://allllexandras.blogg.se/

Haha ja, största shivens! menmen, de får man väl bara ta igen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0